  • Data: 2008-01-06 09:48:58
    Temat: Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2008 09:14:18 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Uważasz, że około 50% przecena jest czymś tak niezwykłym?

    "Nie liczyłem, że je dostanę, ale doszły..."

    > Poproś opiekuna, by wyszedł Tobą na spacer

    Ja jestem samodzielny, ty pewnie ubezwłasnowolniony, skoro musisz chodzić z
    opiekunem, ale twoja sytuacja, choć przykra, nie jest regułą. Po prostu
    jesteś głupszy niż inni.

    > widziałem tego Corsair'a

    Corsaira, dostałeś już lekcję. Rzeczą ludzką jest błądzić, głupca - trwać w
    błędzie. Głupcz'e.

    AK