eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z logowaniem do CitibankuRe: Problem z logowaniem do Citibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z logowaniem do Citibanku
    Date: Thu, 24 Feb 2005 17:01:23 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <cvlmc4$nsc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cvli1f$hmd$4@m6net.eu.org>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-110.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1109286084 24460 134.124.144.110 (24 Feb 2005 23:01:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Feb 2005 23:01:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cvli1f$hmd$4@m6net.eu.org>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338151
    [ ukryj nagłówki ]

    wojtas wrote:
    > Witam serdecznie!
    >
    > Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    > komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    > przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z
    > czymś takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff (chociaż do
    > Inteligo loguje się bez przeszkód) czy też strony Citibanku. Za
    > odpowiedź serdecznie dziękuję.
    >

    Wyczyść cache przegladarki i wywal cookies. Jakieś ciasteczko ci
    ewidentnie zostało z ostatniego razu i teraz krzyczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1