  • Data: 2008-01-11 14:52:28
    Temat: Re: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    M...@g...com 7...@f...goo
    glegroups.com

    : KK raczej sposobem na tani kredyt nie jest.. Na pewno nie tańszy niż hipoteczny..

    Myślałem, że szukasz pomocy, ale widzę, żę się pomyliłem.
    Darmo (za 3 złote) to chyba tanio. ;)

    > Z karty WBK można legalnie przelać pieniądze.

    > Zamknięcie konta z zerowym stanem nie jest zabronione.
    > Otworzenie konta w innym banku też nie jest zabronione.

    : Sorry, ale pogubiłem się. Używasz zbyt dużych skrótów myślowych..
    : Co mi da w obecnej sytuacji wzięcie karty WBK i jaki to ma związek z
    : zamknięciem/otwarciem konta w innym banku? Możesz jakoś krok po kroku?

    Da Ci możliwość spłaty kredytu. (lub ułatwi spłatę)
    Nie piszesz zbyt wiele o sobie. Nie wiem, jaki to kredyt, nie wiem,
    ile zarabiasz itd. Z tej karty możesz przelać (praktycznie za freeko)
    równowartość połowy małego mieszkania, więc coś to jest.
    A ile Ty potrzebujesz, i ile zarabiasz -- tego nie wiem. :)

    Hipoteczny chyba można uzyskać w normalniejszym banku.
    Nie mówię, że normalnych ci u nas dostatek, ale Tobie
    potrzebny jest taki jeden lub dwa takie. :)

    LC