  • Data: 2008-01-11 18:44:53
    Temat: Re: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
    Od: M...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > : KK raczej sposobem na tani kredyt nie jest.. Na pewno nie tańszy niż hipoteczny..
    >
    > Myślałem, że szukasz pomocy, ale widzę, żę się pomyliłem.
    > Darmo (za 3 złote) to chyba tanio. ;)

    Hmm.. A spłaci za mnie KK kto?? Z oprocentowaniem nominalnym prawie
    8%.

    > : Sorry, ale pogubiłem się. Używasz zbyt dużych skrótów myślowych..
    > : Co mi da w obecnej sytuacji wzięcie karty WBK i jaki to ma związek z
    > : zamknięciem/otwarciem konta w innym banku? Możesz jakoś krok po kroku?
    >
    > Da Ci możliwość spłaty kredytu. (lub ułatwi spłatę)
    > Nie piszesz zbyt wiele o sobie. Nie wiem, jaki to kredyt, nie wiem,
    > ile zarabiasz itd. Z tej karty możesz przelać (praktycznie za freeko)
    > równowartość połowy małego mieszkania, więc coś to jest.
    > A ile Ty potrzebujesz, i ile zarabiasz -- tego nie wiem. :)

    No to ciekawe co piszesz, jak się to ma do oprocentowania tej KK?
    Rzuć jakimś linkiem bo to co ja znalazłem na WBK to oprocentowanie 8%
    w jakiejś opcji ratio (cokolwiek by to nie było), a jest to i tak dwa
    razy więcej niż oprocentowanie mojego kredytu. Przelać z karty to
    jedno, a potem spłacać to to drugie..

    > Hipoteczny chyba można uzyskać w normalniejszym banku.
    > Nie mówię, że normalnych ci u nas dostatek, ale Tobie
    > potrzebny jest taki jeden lub dwa takie. :)

    Wiesz, ja uważam, że mam zupełnie niezłe warunki samego kredytu, może
    nie najlepsze na rynku, ale też nie jakieś najgorsze.. Ale może mi się
    zdaje.