  • Data: 2009-03-18 17:49:11
    Temat: Re: Produkcja spadła o 17,8% rok do roku
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Kupić tanio akcje, albo coś innego.

    Wyglądało na to, że cieszyłbyś się z biedy innych...

    Kogut uprawia czarnowidztwo. Można spojrzeć na to inaczej. Bezrobocie
    wahnęło się wprawdzie w górę, ale to jeszcze nie oznacza że dojdziemy do
    20% znanych z początków minionej hossy. Nasz kraj jest teraz ponoć jednym z
    najatrakcyjniejszych pod względem inwestycyjnym w Europie (to chyba efekt
    słabej złotówki) i niektórzy marzą o tym żeby przenosić do nas produkcję
    (vide Fiat). Jeśli dodać do tego dobry PR, nawet jeśli jest to jedyne
    narzędzie ratowania gospodarki jakie zostało rządzącym, to może się okazać,
    że wcale nie będzie tak źle. WIG20 może się wprawdzie obsunąć jeszcze 20%,
    nawet 30% jeśli się okaże, że banki przynoszą straty (jak na razie chyba
    tylko spadły zyski), ale na szerokim rynku taka obsuwa może już nie
    nastąpić. W dupę mogą dostać ewentualnie deweloperzy, bo ceny mieszkań
    nadal są kosmiczne dla większości Polaków, nawet jeśli pracują i
    zarabiają...

    Moim zdaniem już jest tanio. Tak tanio, że prawie na pewno będzie drożej,
    ale taniej już niekoniecznie.

    Pozdrawiam,
    --
    Marek