  • Data: 2009-03-18 18:01:17
    Temat: Re: Produkcja spadła o 17,8% rok do roku
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mwojc pisze:

    > Wyglądało na to, że cieszyłbyś się z biedy innych...
    >
    > Kogut uprawia czarnowidztwo.

    Albo po prostu boi się jak my wszyscy. Inwestor gieldowy jednak
    wie, ze po za wykresami akcji sa wykresy strachu. I gra biorac
    pod uwage 'rynek' czyli wypowiedzi polityków, analityków i
    taksówkarzy
    Nie przekreslaj człowieka jesli po prostu jeszcze nie widzi dna,
    albo zaklada inny scenariusz niz ty.

    > Można spojrzeć na to inaczej. Bezrobocie
    > wahnęło się wprawdzie w górę, ale to jeszcze nie oznacza że dojdziemy do
    > 20% znanych z początków minionej hossy Nasz kraj jest teraz ponoć jednym z
    > najatrakcyjniejszych pod względem inwestycyjnym w Europie

    ;) To co lubię. cyfry.
    To, że jesteśmy atrakcyjni nie oznacza nic. Choć faktycznie na
    razie nie ma tez trendu spadkowego bezrobocia.
    Wracając do 'atrakcyjności' to całkiem niedawno lokaty na
    ukrainie były po 30% (teraz nie wiem ile sa pewnie więcej). Leć
    i wpłacaj tam forse na lokaty. Na pewno zarobisz. W końcu jest
    atrakcyjnie.

    > Moim zdaniem już jest tanio. Tak tanio, że prawie na pewno będzie drożej,
    > ale taniej już niekoniecznie.

    Przekornie powiem inaczej. Są symptomy zagraniczne, ze bedzie
    lepiej. Ale ŻADEN! wskaźnik naszej koniunktury nie jest w
    tredzie wzrostowym. Zatem nic nie wiemy i po prostu to nam nie
    przeszkadza inwestować.