    From: "radian" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja KK w ING
    Date: 18 Jul 2007 19:52:27 +0200

    > Uważam, że jest realny. Oni tam mają coś co się nazywa "komitet kredytowy" i
    > to coś "zbiera się" 2 razy w tygodniu. No a teraz wakacje, więc możre
    > rzadziej. Obietnice pani, że "tego samego dnia" były ściemą.
    >
    > Kartę dostaniesz pocztą. gdyby PIN się opóźniał, olej to (oświadcz że już
    > otrzymałeś gdyby pytali) i wal do oddziału żeby ci na miejscu aktywowali
    > kartę (przez infolinię trwa to dłużej).

    OK, Dzięki wielkie. Tzn. teraz to jeszcze mnie czeka podpisanie umowy.
    Ciekawe też jest to, że od niedawna na stronie www ING nie ma już numerów
    telefonów do poszczególnych oddziałów. Przy każdym oddziale jest nr infolinii,
    ew. tylko faks do oddziału. Ale to tak off topic - zobaczyłem to kiedy chciałem
    tam zadzwonić, by zapytać co z decyzją..