  • Data: 2005-06-14 22:34:33
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 00:04:19 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:
    > Glenn wrote:
    [...]
    > Piszesz o dwoch roznych rzeczach.
    > Ze ci sie nie spodobalo i zamknelas - twoje swiete prawo.
    > Ze zalozylas rachunek, tylko po to zeby w pewien sposob wyludzic z banku
    Amra, czy Ty znasz znaczenie słów których używasz ("wyłudzić") bo mam
    wrażenie, ze nie.
    > kase - dla mnie nie jest juz fair.
    > Bank ponosi jakies tam koszty. Owszem powiesz - jak glupi jest, to jego
    Oczywiście. Po to płaci sie ludziom tam zatrudnionym, żeby nie dało sie
    "wyłudzić".

    > strata. Tylko, ze tak sie sklada, ze te mechanizmy zabezpieczen trzeba
    > stosowac wszedzie - takze tam, gdzie idzie o dobro wspolne, a nie prywatna
    > spolke.
    Możesz jaśniej ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek