  • Data: 2005-06-14 22:57:15
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-06-15 00:35 Glenn napisał(a):

    > Cała giełda jest misiu wobec tego niemoralna :-))) A jaki forex jest
    > niemoralny ;-))) ! Najlepiej zarabiać uczciwą pracą stoczniowca, górnika
    > etc. To już przerabialismy w zeszłym ustroju - skutki widac do dziś :-)

    Giełda nie, tak samo jak sprzedawca w sklepie.
    Może inaczej: jak widzisz wariata, który rozrzuca po chodniku swoje
    pieniądze, to też się rzucisz zbierać to, co frajer rozrzucił, czy
    jednak nie skorzystasz z okazji?
    A że bank jest frajerem w tej sytuacji, to chyba oczywiste.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/