eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwProponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO › Re: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
    From: "skippy" <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
    Date: Tue, 22 Jun 2010 14:45:09 +0200

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hvqapf$jtt$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "eost"

    > Nie jestem naganiaczem zadnej z tych partii więc sie kieruję "lubieniem".
    > Nie lubię jarkacza.
    > Albo to oleję, albo zaglosuje mu na złość.
    >
    > Fatalnie, ale nie mogę głosowac na siebie, więc to zawsze bedzie nie do
    > końca szczere.

    A musze dodać że mnie PO wk...wiło zachowaniem prezesa jednej ze znanych
    państwowych spółek wobec załogi + wjazdem na tory ozenienia jej w egzotyczne
    rejony, więc raczej mam to w dupie.

    Pójdę i skreślę obu złotoustych, żeby jakiś mądrala nie zrobił tego za mnie
    tylko skutecznie.

    Dzieki temu będę mógł dalej narzekać na obu.

    Bo jak zagłosuję na jarkacza, to nie będe mógł narzekac na jarkacza tylko
    napisac tu ze byłem głupi albo siedziec cicho.
    To samo z gajowym.

    Chyba tak własnie, ale jeszcze zobaczymy.