eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwProponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO › Re: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
    Date: Fri, 25 Jun 2010 12:56:02 -0700 (PDT)

    On 25 Cze, 00:12, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    > By em przekonany, e taka odpowied si pojawi. Nawet jestem zdziwiony,
    > e dopiero teraz. Odpowied ta prezentuje typowe uproszczone my lenie
    > wyborcy PO, kt ry np. nie uwzgl dnia migracji ludzi przez
    > dziesi ciolecia. Ludzie w Krakowie s po prostu wymieszani.

    Nie obrażaj ludzi, jakimś uproszczonym myśleniem czy czymś tam.
    Masz napisane wprost, miasto Kraków tyle głosów na tego itd.
    Pisanie, że ta światła, oczytana, inteligentna, prawdziwie krakowska
    społeczność głosowała na Jarosława, a napływowa, głupia, 'nowo hucka'
    ludność to debile za Bronkiem, jest tylko gdybaniem i próbą
    dowartościowania.
    Są liczby z PKW, to nie podlega dyskusji.

    I daruj sobie tok rozumowania:
    Kto nie ze mną to głupek z PO.
    Mało ambitne i przekonywujące.