  • Data: 2009-09-10 17:41:14
    Temat: Re: Prośba
    Od: "EMS" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    A nijak nie szukaj.. sam sobie badz nauczycielem.. najlepsza nauka to to, ze
    wtopiles.. na przyszlosc bedziesz ostrozniejszy, bo inwestujesz swoja kase..
    kazdy kto bedzie inwestowal nie swoja, bedzie wiecej ryzykowal.. wiem,
    wiem.. wtedy mozna wiecej zarobic.. ale trzeba tez miec co tracic..
    pozdro
    ems