  • Data: 2009-02-14 20:46:30
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    W celu weryfikacji. Przecież podpisujesz się na odcinku z terminala i z
    czymś to trzeba porównać.

    A czy jak nie mam podpisu na karcie i chcę dać dowód osobisty do takiego
    porównania, to kasjer ma prawo mi odmówić ?
    Na zdrowy rozum - brak podpisu powinien zmusić kasjera do poproszenia o
    drugi dokument... i na tym mi zależy, a nie na podpisywaniu karty przy
    kasjerze, do czego niektórzy próbują mnie zmusić !
    Mógłbym w takim przypadku napisać na karcie "ty głupia pipo" i co wtedy ?
    Kasjer udowodni mi, że tak się właśnie nie podpisuję ?
    WOJO