eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenieRe: Prośba o wytłumaczenie
  • Data: 2009-02-15 23:50:04
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15 Lut, 18:29, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Karta stanowi przecież własność banku, a nie klienta.

    Aha. I wlasnie dlatego zastanawiam sie, czy sprzedawca moze ja ot tak
    sobie zniszczyc. Bez instrukcji z centrum autoryzacyjnego.
    Jestem pewien, ze w Stanach proba zaplacenia niepodpisana karta (czyli
    tez i taka z napisem 'Check ID') nie powoduje rozwiazania
    nozyczkowego. Ale nie wiem czy to uniwersalna zasada, czy lokalna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1