eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenieRe: Prośba o wytłumaczenie
  • Data: 2009-02-16 00:31:48
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:201cb983-be81-4fbb-b9aa-dee40ae89ec0@j35g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > On 15 Lut, 18:29, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    >> Karta stanowi przecież własność banku, a nie klienta.
    > Aha. I wlasnie dlatego zastanawiam sie, czy sprzedawca moze ja ot tak
    > sobie zniszczyc. Bez instrukcji z centrum autoryzacyjnego.

    Instrukcja jest napisana na papierze. W praktyce nikt tego nie robi. Za
    kilkanaście lat styczności z kartami przypominam sobie jeden jedyny
    przypadek, gdzie kasjerka marketu postąpiła zgodnie z tą instrukcją i potem
    prokuratorka miała okrutne pretensje do niej za zniszczenie dowodu
    rzeczowego.

    > Jestem pewien, ze w Stanach proba zaplacenia niepodpisana karta (czyli
    > tez i taka z napisem 'Check ID') nie powoduje rozwiazania
    > nozyczkowego. Ale nie wiem czy to uniwersalna zasada, czy lokalna.


    Ja się sporadycznie spotykam z takim rozwiązaniem w Polsce. Generalnie jest
    ono akurat krytykowane, bo jeśli to faktycznie oszust, to kasjerka przy
    okazji niszczy dowód rzeczowy przykładowo. poza tym zdarzają się pomyłki
    systemu. Ale tak stoi napisane w instrukcji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1