eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenie › Re: Prośba o wytłumaczenie
  • Data: 2009-02-15 23:29:50
    Temat: Re: Prośba o wytłumaczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d85522a7-c76f-43c3-a80b-82816a752127@j39g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > On 15 Lut, 17:25, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    >> Zajrzyj do regulaminu dla sklepów. Mają obowiązek zatrzymać i zniszczyć
    >> nieważną kartę. teoretycznie kasjerka może niepodpisaną kartę zatrzymać
    >> i
    >> na oczach pieniącego się klienta przeciąć, a następnie odesłać do banku
    >> i
    >> jeszcze zdaje się zgodnie z umową premie dostanie.
    > Ale chyba WYLACZNIE po uprzednim skontaktowaniu sie z centrum
    > autoryzacyjnym i otrzymaniu takiego polecenia (przez telefon / na
    > terminalu), a nie z automatu "bo poniewaz"?

    Dawno temu widziałem te przepisy, ale z tego co pamiętam, to właśnie nie.
    Mają obowiązek zatrzymania nieważnej karty, którą ktoś sie próbuje
    posłużyć, a karta nie podpisana jest nieważna. Karta stanowi przecież
    własność banku, a nie klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1