    From: "Slavekk" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Proszę o pomoc z wyborem konta osobistego
    Date: Sun, 3 Sep 2006 13:11:27 +0000 (UTC)

    Baobam <b...@o...pl> napisał(a):

    > Po pierwsze Millenium Bank już mi się
    > odwidział. Byłem tam zainteresowany aukcją lokat terminowych ale jak sobie
    > wszystko dokładnie policzyłem, to aby rentowność była wyższa od lokaty
    > założonej na 1 rok w Getin Banku (4,5%) to średnie oprocentowanie lokaty,
    > które musi być wylicytowane to ok. 5,19%,

    jeśli ktoś lubi sięgać lewą ręką do prawego ucha....;-)
    4,5% nominalnie to jest po obelkowaniu ok. 3,64% efektywnie
    w Mille masz lokaty Millenet które przy odpowiedniej kombinacji kwoty i
    terminu (np. 16-dniowe 3,5%) są nieobelkowane i dają efektywnie 3,56%

    A to wszystko bez szarpania się, w ciepełku, przez internet, bez utraty
    odsetek jak przy zerwaniu rocznej lokaty.
    No ale do tego trzeba Millenet uruchomić a do tego potrzebna jest karta,
    której się boisz...;-)

    > Konto Inteligo mam założone, ale w ogóle z niego nie korzystam i chyba
    > zlikwiduję. Nie mam faxu, a problem z potwierdzeniami w pdfie nizależnie od
    > tego czym są zabezpieczone i tak jest taki, że trzeba je drukować i są bez
    > podpisu, a często nie jest akceptowane potwierdzenie bez podpisu.

    Skąd wziąłeś to "często nieakceptowane"
    Masz na to jakies przykłady czy też wymyśliłeś jak z tymi kartami?
    Mnie niepodpisane potwierdzenia akceptuje i ZUS i Urząd Skarbowy.

    Slavekk