  • Data: 2009-09-08 16:47:12
    Temat: Re: Proszę podac dane...
    Od: namikk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:

    > mi kiedys paniusia powiedziala, ze jak chce, to moge zadzwonic
    > do banku i sie spytac, czy taka, a taka osoba tam pracuje,
    > tylko, ze dlaczego jak mam gdzies dzwonic jak to oni mi chca
    > cos sprzedac? zwykle konczy sie na czerwonej sluchawce :>

    Trochę zeskoczę z tematu i opiszę jak to u mnie wyglądało ostatnim razem :-)
    Zazwyczaj jak do mnie dzwoni jakaś osoba/konsultant podając się za
    pracownika banku X,gdzie rozmowa była niezamawiana, ja oddzwaniam i
    potwierdzam dane rozmówcy i cel rozmowy.I tak było do momentu kiedy
    spotkałem się z dziwnym telefonem ponoć z eurobanku,zadzwoniłem do nich w
    celu potwierdzenia imienia i nazwisko mojej rozmówczyni,która u nich
    pracuje i rzekomo chciała wyłudzić moje dane,proszę sobie wyobrazić, że u
    nich jest jakaś dziwna praktyka i nikt nie chciał mi potwierdzić, że ta
    osoba u nich pracuje zasłaniali się tajemnicą służbową/zawodową(telefonów
    wykonałem kilkanaście).Więc poprosiłem o połączenie z osobą,która do mnie
    dzwoniła,też to było niemożliwe-wszyscy chcieli nagle rozmawiać ze mną :-)
    tym bardziej,że nikt nie wiedział w jakiej sprawie do mnie ta osoba
    dzwoniła i nie wiedzieli jaką informację chciała mi przekazać heh śmiech na
    sali :-) , po wizycie w placówce też to było niemożliwe do ustalenia po co
    do mnie dzwoniono?? hehehe :-) dopiero po tygodniu prób trafiłem na osobę
    na partyline,która potwierdziła mi dane pracownika, ale też nie wiedziała
    jaką mi informację chciano przekazać - życzę powodzenia konsultantom i
    samych sukcesów zawodowych w pracy.
    Czyli coś niemożliwego do ustalenia zostało ustalone :-)
    I teraz należałoby zadać pytanie, czy imię i nazwisko pracownika,który
    pracuje w banku jest tajemnicą zawodową/służbową?Dla mnie jest to brednia
    wyssana z palca,tzn.,że jak się do nich dzwoni to też się nie powinni
    przedstawiać z imienia i nazwiska a jakoś się przedstawiają.
    Nazwałbym to po imieniu kolokwialnie, ale się wstydzę ;-)