eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProvident Polska - kłamstwa na infoliniiRe: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
  • Data: 2004-04-18 15:57:58
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:c5thk6$71f$1@inews.gazeta.pl...

    > Hmmm, faktycznie. Ciekawe czy w takim razie odpowiedzialnosc za nagranie
    > bez wiedzy rozmowcy spada na pracownika? Chyba tak. Bo pracownik wie, ze
    > sie nagrywa.

    Nie. Pracownik wie, że się może nagrywać. Zresztą ja wiem, ze sąsiad
    kradnie - to znaczy że odpowiedzialność za to spada na mnie?
    >
    > No dobra, zostaje regulamin, spisane zasady, odpowiedni punkt w umowie o
    > prace itp.

    W odniesieniu do pracownika moim zdaniem to wystarczy. On wie, że telefon
    służy do rozmów służbowych. Kłopot będzie z osobą postronną. Tej nikt nie
    informował, nie pouczał, ba ona nie wyrażała na to zgody.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1