eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProvident Polska - kłamstwa na infoliniiRe: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
  • Data: 2004-04-18 16:35:32
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    >
    >>Hmmm, faktycznie. Ciekawe czy w takim razie odpowiedzialnosc za nagranie
    >>bez wiedzy rozmowcy spada na pracownika? Chyba tak. Bo pracownik wie, ze
    >>sie nagrywa.
    >
    > Nie. Pracownik wie, że się może nagrywać.

    Tutaj jest akurat prosta sprawa. Jak dzwoni do kogos z prywatnymi
    pierdolami, to robi to na wlasna odpowiedzialnosc. Jesli dzwoni do niego
    ktos z prywatnymi pierdolami, to moze powiedziec, ze to sie nagrywa.
    Jesli dzwoni w sprawach firmowych sprawa jest czysta.

    > Zresztą ja wiem, ze sąsiad
    > kradnie - to znaczy że odpowiedzialność za to spada na mnie?

    Wspoludzial moze niekoniecznie, ale pomoc w ukrywaniu juz tak. ;-)

    >>No dobra, zostaje regulamin, spisane zasady, odpowiedni punkt w umowie o
    >>prace itp.
    >
    > W odniesieniu do pracownika moim zdaniem to wystarczy. On wie, że telefon
    > służy do rozmów służbowych. Kłopot będzie z osobą postronną. Tej nikt nie
    > informował, nie pouczał, ba ona nie wyrażała na to zgody.

    Mozna przyjac, ze nie dzwoni sie do kogos do pracy, by rozmmawiac o
    dupie Maryni. Zreszta jesli pracownik jest nagrywany, to w jego
    interesie jest to, by nie prowadzil rozmow niemile w firmie widzianych.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1