  • Data: 2011-10-04 17:19:41
    Temat: Re: Prysnęły nadzieje
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 18:38:02 +0200, Endriu napisał(a):

    > Czasami tak mam - z reguły wtedy jak uprę się grać przeciw trendowi :).

    Ale jakiemu trendowi?!! Gdzie masz jakiś trend - to być może zmiana trendu
    albo korekta trendu albo kij wi co. Miotają się od sciany do ściany bo się
    pogubuły inwestorki i nic nie wiedzą bidulki. Dolar up wbrew regułom, Jen
    up - jak zwykle, franek- sztucznie trzymany w ryzach, silver i gold
    nurkują. Czy to jest ten nowy trend?