  • Data: 2008-11-09 22:04:24
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-11-09, Szymon <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Nie sadze bys zrozumial. Dlatego moj wysilek nie ma wiekszego sensu. Ot - i
    > tak obaj wiemy co jest nieuniknione. Oczywiscie dla naszego wspolnego dobra.
    > A tak swoja droga - w reklamy przedwyborcze tez tak wierzysz? Wiem...
    > kolorowe sa.. i ladne...

    No to oświeć mnie - napisałeś 300km. Co temu komuś szkodzi podnieść cenę
    "bo tak" skoro najbliższa stacja jest 300km dalej? Słucham.

    > I slusznie, bo po co pytac, skoro nie chce sie uslyszec odpowiedzi? Calkiem
    > logiczny wywod.
    > Nie, sklep nie musi kupic zlotowek, bo producent tez moze przyjac euro o
    > importerach nie wspominajac. Niestety to nie dziala tak jak na reklamach.

    Dokładnie. Nie działa. Sklep te euro *musi* zamienić na złotówki, choćby
    w rozliczeniach. Pomiędzy dwoma podmiotami polskimi też musi być
    prowadzona w złotówkach, poczytaj sobie prawo dewizowe. Fakt, że ostatnio
    uchylili w sejmie ten przepis, ale to chyba jeszcze nie weszło w życie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl