  • Data: 2008-11-09 23:54:01
    Temat: Re: Przejście na Euro .
    Od: "L" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gf7jm8$hss$1@news.dialog.net.pl...
    > To wiadome. Ciekawsze jest jednak to, iz tracimy suwerennosc jako panstwo.

    He,he
    Czuj się Polakiem, członkiem narodu wybranego.
    Mnie interesuje moja miedza. Jak sąsiad przestanie się wpieprzać na moje
    pole będzie mi wygodniej. Wole, by każdy patrzył na siebie.

    Skoro tak nie jest i nakazuje mi się bycie uległym centrali w odległej
    Warszawie, to mogę być uległy bardziej oddalonej centrali, w Brukseli,
    Waszyngtonie czy na planecie centauriXXiVpgy.

    Może inni dowódcy będą lepsi od skłóconych od setek lat Polaków.

    Poza tym każdy powinien być kreatywny, a nie nastawiać się na bycie
    praworządnym niewolnikiem. Paca powinna być przyjemnością, pasją, a nie
    obowiązkiem.