-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "walden" <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
Date: Sun, 13 Jun 2004 12:45:54 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 20
Message-ID: <cahbfn$dht$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <04061218512836@polnews> <cafrf8$ia9$1@atlantis.news.tpi.pl>
<cag6g5$k4j$2@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: atu110.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1087123769 13885 83.27.2.110 (13 Jun 2004 10:49:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2004 10:49:29 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4922.1500
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4939.300
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303619
[ ukryj nagłówki ]Niektórzy niestety źle mnie zrozumieli. Ja wiem jak należy traktować
Klientówi i to było zawarte w mojej wypowiedzi (dość jasno jak mi się
wydawało). Czym innym jest ogólny przykaz i zwykłe polecenie służbowe. Już
widzę tych wszyskich odważnych grupowiczów jak oni mówią swojemu szefowi:
nie i protestując odchodzą z pracy. Odważni są tylko na grupie a już jutro
będą trzęśli dupami i grzecznie się kłaniali i przytakiwali
Chciałem, na marginesie doświadczeń yayco opisać tylko niestety wciąż
przykre zjawisko w Polsce. Brak jakiegokolwiek szacunku do Klienta, czyli do
faceta który płaci nam (pracownikom banku) konkretną kasę za naszą pracę. Na
szczęście odpisywanie na skargi jest tylko częścią mojej pracy jako szefa
małego oddziału banku. I z tego powodu mam szerszą perspektywę. Niektóre
zmiany w tabelach opłat i w regulaminach są świadomie sprzeczne z ogólnie
obowiązującym prawem bo kto co nam zrobi. Przecież 99,99 % klientów
skrzywdzonych przez nas nie pójdzie do sądu a ten 0,01 % i tak pójdzie w
koszty. Niestety.
W.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.04 10:59 KK
- 13.06.04 11:10 yayco
- 13.06.04 14:30 yayco
- 13.06.04 17:21 Jarek Andrzejewski
- 13.06.04 17:38 yayco
- 14.06.04 14:23 Przemysław Maciuszko
- 14.06.04 14:34 yayco
- 15.06.04 09:12 Tomasz Nowicki
- 15.06.04 09:16 Tomasz Nowicki
- 15.06.04 09:44 Tomasz Nowicki
- 15.06.04 09:47 yayco
- 15.06.04 09:58 yayco
- 15.06.04 10:31 Tomasz Nowicki
- 15.06.04 10:36 Tomasz Nowicki
- 15.06.04 10:41 yayco
Najnowsze wątki z tej grupy
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?