  • Data: 2009-10-06 19:35:28
    Temat: Re: Przelew CHF z CITI do GE
    Od: "marionek77" <mm(wytnij_to)@(wytnij_to)home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:hag5a5$249h$1@opal.icpnet.pl...
    > kilka postów wcześniej opisywałem swój przypadek, przelew CHF z Citi do DB
    > z opcją OUR (nadawca pokrywa koszty przelewu)
    >
    > kosztowało mnie to ok. 45 zł (przelałem 700 CHF) kosztów banków
    > pośredniczących

    No właśnie czytałem ten wątek i trochę obawiam się, że w moim przypadku
    również coś zostanie naliczone dodatkowo, ale pewnie jak nie sprawdzę
    organoleptycznie, to się nie przekonam. Moja rata w CHF po kursie w CITI,
    daje mi jakieś 25 zł mniej niż po kursie GE, więc nawet nie wystarczy na
    pokrycie ewentualnych kosztów pośredników. Jeśli takowi wystąpią, zostaje
    przy PLN.

    Pzdrw
    Mariusz