  • Data: 2009-10-06 19:20:34
    Temat: Re: Przelew CHF z CITI do GE
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś trenował przelewy walutowe w CHF z CITI do GE? Mam KH w GE,
    > konto walutowe w CITI. Zgodnie z aktualną wiedzą:
    > - przelew walutowy w CHF z CITI do innego banku krajowego 0 zl
    > - przyjęcie przelewu w walucie w GE - 0 zl
    >
    > Czy po drodze wystąpią jacyś pośrednicy, którzy pobiorą opłatę? Może już
    > ktoś wykonywał takie przelewy.

    kilka postów wcześniej opisywałem swój przypadek, przelew CHF z Citi do
    DB z opcją OUR (nadawca pokrywa koszty przelewu)

    kosztowało mnie to ok. 45 zł (przelałem 700 CHF) kosztów banków
    pośredniczących

    > Podpisałem aneks w GE umożliwiający spłatę w walucie, ale o tyle dobrze,
    > że mam możliwość elastycznego wyboru, albo CHF wpłacane samodzielnie,
    > albo w przypadku braku CHF na koncie do daty wymagania, GE wykona
    > polecenie zapłaty w PLN na dotychczasowych warunkach.
    >
    > Jeżeli będą jacyś pośrednicy, pozostanie mi polecenie zapłaty w PLN.

    zależy po jakim kursie GE przeliczy PLN na CHF...

    koniecznie napisz ile kosztował Cię przelew i uważaj, zostaw w Citi ok.
    100 zł na rachunku na pokrycie kosztów, jeżeli będziesz miał za mało to
    powstanie saldo debetowe i Citi może (nie musi) naliczyć opłatę za
    "wejście w debet"

    --
    pozdrawiam
    RobertS