eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew podwójnie wysłany przez bank (działanie na szkodę banku)
    Date: Thu, 17 Jul 2008 09:03:38 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    On Wed, 16 Jul 2008 17:37:10 +0200, "Piotr [trzykoty]"
    <t...@o...pl> wrote:

    >Jeśli ja bym je inwestował i osiągał korzyści a Ty nie mógł to tak. Ale jak
    >ja otrzymam jedynie kasę, ale nie będę z tego miał innych korzyści, to
    >oddaje tylko kasę, a nie jakieś wyimaginowane korzyści. Mnie nie interesują
    >Twoje przychody, jakie miałbyś mieć, dla mnie ważne są tylko moje korzyści
    >osiągnięte Twoim majątkiem, które zgodnie z prawem nie należą do mnie.

    Mylisz strony.
    Jesli bank omyłkowo posłał dwa razy pieniądze, to bank sam sie
    pozbawił możliwości dysponowania kasą. Bank teraz prosi o zwrot
    pieniędzy i pieniądze dostaje minus koszty jakie poniósł ten, kto ich
    pieniądze przechowywał przez jakiś czas.
    Nie są należne dla banku żadne inne pieniądze. To, co przez czas od
    otrzymania kasy do wezwania do zwrotu z pieniędzmi sie działo banku
    nie obchodzi i nie ma prawa obchodzić.
    --
    ___________/ GG: 3524356