  • Data: 2011-10-05 19:29:52
    Temat: Re: Przelew większej wartości mBank
    Od: "GetRight" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A skad mozesz to wiedziec? Bank zastrzega sobie do tego prawo, wiec
    > trzeba sie z tym liczyc i tyle. Nie jest prawda ze bank nie moze cofnac
    > takiego przelewu.

    Chyba zrobię tak. Spotkam się z kupującym w Multibanku gdzie on wypłaci
    wcześniej awizowana gotówkę. Następnie dojdzie do przkazaniu gotówki z
    pokwitowaniem odbioru a ja wpłacę te pieniądze w Multibanku na moje konto w
    mBanku. Czy po zalogowaniu po chwili od takiej transakcji będę mógł zobaczyć
    pieniądze na koncie w mBanku?

    Pzdr

    G.