    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew większej wartości mBank
    Date: Thu, 06 Oct 2011 10:44:00 +0200
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 05 Oct 2011 21:29:52 +0200, GetRight <g...@o...eu> wrote:

    > Chyba zrobie tak. Spotkam sie z kupujacym w Multibanku gdzie on wyplaci
    > wczesniej awizowana gotówke. Nastepnie dojdzie do przkazaniu gotówki z
    > pokwitowaniem odbioru a ja wplace te pieniadze w Multibanku na moje
    > konto w
    > mBanku. Czy po zalogowaniu po chwili od takiej transakcji bede mógl
    > zobaczyc
    > pieniadze na koncie w mBanku?

    Bez sensu.
    Po pierwsze, wplacanie takiej kwoty we wplatomacie zajmie mnostwo czasu.
    Czy kupujacy bedzie chcial z Toba czekac np. dwie godziny?
    Po drugie, jest to ryzykowne rozwiazanie. Co zrobisz jak wplatomat bedzie
    nieczynny? Jeszcze gorzej, co zrobisz jak w polowie wplacania wplatomat
    odmowi dalszego wplacania? Np. sie zablokuje na ktorejs z kolei paczce
    banknotow. Zostaniesz z czescia gotowki wplacona, czescia gotowki
    "zablokowana", zapewne wymagajaca reklamowania i czescia gotowki w reku.
    Przeciez wplatomaty mbanku/Multi latwo sie blokuja, sporo bylo o tym
    pisane.
    Przelewy wewnetrzne miedzy mbankiem i Multi sa natychmiastowe i bawienie
    sie w przekladanie gotowki to jest kompletna bzdura i proszenie sie o
    klopoty.

    Matt