eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew wykonany, odbiorca nie dostałRe: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
  • Data: 2003-03-19 21:03:55
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jeżeli masz potwierdzenie dokonania przelewu to już ich problem ! jeżeli oni
    go nie dostali i nie było zwrotu na twój rachunek i do twojego banku to
    sklep składa reklamacje w swoim banku załączając twoje potwierdzenie
    dokonania przelewu !
    pozdrowka
    m...@p...pl
    Użytkownik "Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć Wszyscy,
    >
    > Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
    > potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
    > dotarły, nawet po tygodniu...
    > Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
    > Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
    > A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?
    >
    > Dziękuję za wszelką poradę, pozdrawiam -
    > Marcin
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1