eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew wykonany, odbiorca nie dostałRe: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
  • Data: 2003-03-20 00:56:24
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Drewniak <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl:

    > Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
    > potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż
    > nie dotarły, nawet po tygodniu...
    > Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?

    Poproś sklep, żeby Ci przysłali oświadczenie na piśmie, że przelew nie
    dotarł. Mając to oświadczenie reklamuj w mBanku zaginiecie przelewu,
    niech mBank robi zadymę i szuka winnego.
    Jest całkiem prawdopodobne, że przed wystawieniem pisemnego oświadczenia
    poszukają w sklepie dokładniej i Twój przelew nagle się znajdzie ;)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1