eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻRe: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Date: Mon, 10 Oct 2011 13:01:00 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <j6uj9c$929$1@news.onet.pl>
    References: <a...@m...googlegroups.com>
    <j...@s...list.pl>
    <e...@n...googlegroups.com>
    <j6p4g3$3kb$1@news.onet.pl>
    <8...@m...googlegroups.com>
    <j6pkqk$id4$1@news.onet.pl>
    <c...@m...googlegroups.com>
    <j6q3ij$inl$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@t...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cn30.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1318244460 9289 80.53.223.30 (10 Oct 2011 11:01:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Oct 2011 11:01:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <0...@t...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:560045
    [ ukryj nagłówki ]

    >Użytkownik "Łukasz Bujko" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:09963991-1adf-414d-befe-dd2757ff942e@t
    4g2000vby.googlegroups.com...

    >Wykonałem dziś telefon do jakiegoś oddziału BGŻ w Warszawie (BGŻ w
    >Ełku dał mi ten numer mówiąc, że to do banku centralnego) i
    >rozmawiałem z tamtejsza Panią dyrektor. Usłyszałem, że to oddział w
    >Ełku powinien w moim imieniu kontaktować z bankiem centralnym w
    >sprawie poszukiwań i że powinienem udać się do kogoś wyżej w swojej
    >placówce BGŻ. Więc udałem się do kierownika bo dyrektora znów nie
    >było. Oto jak przebiegła rozmowa:

    >kierownik: nic w tej sprawie nie mogę pomóc. Nie widać aby pieniążki
    >chciały wejść na nasze konto nawet. Powinien być ślad. Sprawdziliśmy
    >Bank Centralny i nie było żadnej wpłaty o takiej kwocie.

    To mogli sprawdzić i jak widac zrobili

    >ja: gdzie wykonywana jest zmiana waluty na złotówki? w którym
    >momencie?
    >kierownik: dopiero w naszej placówce
    >ja: Czy jest możliwe, żeby pieniążki wróciły do Nordei bez śladu w
    >państwa placówce?
    >kierownik: nie wiem

    Tu trochę mało profesjonalna odpowiedz ale ślad zawsze pozostaje jesli kasa
    weszła do BGŻ

    >ja: Czy potrafi pan przedstawić mi drogę jaką odbywają pieniążki zanim
    >trafią z Nordei do BGŻ
    >kierownik: nie jest mi znana

    Bo niby skąd miałby wiedzieć czy i jakie są banki pośredniczące

    >a: Czy Kontrahent Nordei, który załóżmy, że mieści się w Niemczech
    >rzesyła pieniążki do banku centralnego czy prosto do Państwa
    >lacówki?
    >ierownik: przelew powinien trafić prosto do nas

    Mogą być banki pośredniczące

    >ja: Czy zagraniczny kontrahent ma możliwość sprawdzić czy dane konto
    >istnieje?

    Nie ma takiej możlkiwości

    >kierownik: nie wiem. Sprawę powinien reklamować nadawca.

    Dokłądnie tak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1