  • Data: 2005-01-21 23:43:54
    Temat: Re: Przelew z poczty
    Od: "K.K." <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli tak jak piszesz jest to D+2, to te trzy dni by sie zgadzalo.
    > W pierwszy nadanie, w drugi poczta inwestuje w odsetki, w trzeci wysyła
    > elixirem i po południu mam na koncie.

    Problem w tym że poczta nie ma i nie może mieć dostępu do systemu ELIXIR,
    więc musi korzystać z pośrednika, jakim jest BP SA, który notabene
    uzależniony jest od PKO BP SA. Można się o tym przekonać sprawdzając numer
    rozliczeniowy banku na wydruku potwierdzenia operacji u odbiorcy. Tam
    powinien być numer oddziału Banku Pocztowego, a nie poczty.
    Ten drugi dzień to jednak nie odsetki, a raczej przekazanie zlecenia do BP
    SA.