    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie KK 2010
    Date: Tue, 16 Mar 2010 19:28:43 +0100

    W dniu 2010-03-16 18:55, MK pisze:
    > Hehe... Toyote chyba trudno bedzie im pobic... dzis miaja 807 dzien od
    > zlozenia reklamacji... odpowiedzi brak...

    A ja od 4 miesięcy usiłuję przełączyć wyciągi z KK mBank na format .pdf.
    Czynność niby banalna, bo przecież można to zrobić przez www, jednakże
    NIE DZIAŁA.
    Kolejne próby podejmowane przez pracowników partyline mBanku także nie
    przynoszą oczekiwanego skutku.
    Już w tej sprawie złożyłem chyba 3 reklamację.
    Co gorsza bank ma mnie za idiotę, bo odpisuje że "reklamacja
    rozpatrzona, wyciągi będą przychodziły w formacie .pdf", a nadal nie
    przychodzą.
    Do tego bank odmówił mi przysłania bezpłatnie wyciągów papierowych, za
    okres kiedy z ICH winy nie otrzymałem wyciągów w takim formacie w jakim
    chciałem. Oczywiście wyciągi papierowe chciałem dlatego ponieważ
    oświadczono mi, że .pdf nie może się wygenerować wstecz.

    Aktualna reklamacja (3 czy 4) takiej BANALNEJ czynności gnije w mBanku
    już tydzień. Jeśli jednak czas będę liczył od momentu złożenia pierwszej
    reklamacji (bo co to za rozpatrzenie reklamacji skoro bank nie zrobił
    tego co miał zrobić) to jest to już jakieś 4 miesiące.

    BRE ? Odradzam mieć tam jakikolwiek produkt, który powoduje generowanie
    się czegokolwiek, ponieważ w przypadku jakichkolwiek problemów NIC się
    nie da załatwić. Rachunek bieżący (samoobsługowy) jak najbardziej. Limit
    w tym rachunku ? Również. Ale KK to produkt zdecydowanie zbyt
    skomplikowany jak na poziom obsługi mBank'u. Aż strach pomyśleć jak to
    "fajnie" jest związać się tam jakimś kredytem na wiele lat.

    System niby fajny, bo przychodzą potwierdzenia kolejnych czynności
    dokonywanych przez bank na maila (dot. reklamacji). Odpowiedzi również
    przychodzą na maila, nawet można w ten sposób złożyć reklamację. System
    www świetny. Niestety czynnik ludzki wszystko tam pieprzy :)

    --
    Mithos