  • Data: 2004-03-16 22:10:12
    Temat: Re: Przenoszenie kredytu
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:c37ir3$7d3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    > napisał w wiadomości news:40573377@news.home.net.pl...

    > [...]
    > [...]
    >
    > Tak tylko utrzymanie konta w PKO BP to 4 zlote miesięcznie plus za kartę,
    > plus opłaty za zlecenia i przelewy.

    Sa takie zlecenia, ktorych ci zaden bank internetowy nie zrealizuje.
    Np. zlecenie stale oplaty za telefon (zmienna kwota) w PKO BP kosztuje
    1,00zl ale zapewnia ono swiety spokoj. Nie musisz sie zastanawiac, czy w
    trakcie twojego wyjazdu nie przyjdzie do zaplaty faktura z terminem
    realizacji za 3 dni.
    W mBanku zaplacisz wprawdzie "tylko" 0,50zl ale jesli cie nie bedzie w domu
    w stosownym czasie lub zapomnisz zlecic przelew to sie spoznisz z zaplata.

    > Konto w PKO nie jest tanie w utrzymaniu a kredyt mocno oprocentowany

    Juz drugi raz piszesz o "drogim" kredycie w PKO BP.
    Czy ty aby na pewno wiesz ze ten "drogi" kredyt jest tanszy niz w mBanku?

    > a konto
    > mało oprocentowane.

    To fakt.

    > Odnowienie kredytu to też najmniej kolejne 20 złotych.

    Sadzisz, ze w mbanku za darmo odnawiaja?

    > Dużó by tu wymieniać,
    > miałam to konto prawie 15 lat. No i mam jeszcze :-)

    I np. mozesz w ten sposob dostac na preferencyjnych warunkach kredyt na
    samochod...

    --
    Pozdrowienia