-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.
lublin.pl!not-for-mail
From: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Przestroga przed Inteligo
Date: Wed, 15 Jan 2003 01:43:20 +0100
Organization: lubman
Lines: 156
Message-ID: <b02aqh$s1f$1@news.lublin.pl>
References: <b023n1$4ui$1@aquarius.webcorp.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.182.107.53
X-Trace: news.lublin.pl 1042591378 28719 212.182.107.53 (15 Jan 2003 00:42:58 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jan 2003 00:42:58 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:222141
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
wiadomości news:b023n1$4ui$1@aquarius.webcorp.pl...
> Krotka historia o tym jak (nie)stac sie szczesliwym klientem Inteligo.
>
> Po kilku dniach przelamywania barier i przekonywania narzeczonej do
> otworzenia konta w "banku internetowym", postanowila zalozyc konto. Wybor
> padl na Inteligo z powodu duzej ilosci placowek PKO BP oraz dostepnosci
> bankomatow. Podczas wypelniania krotkiego formularza chcielismy zasiegnac
> opini infolini aby uzyskac dodatkowe informacje, jednak otrzymanie
> odpowiedniego numeru nie jest takie proste, brakuje go na pierwszej
stronie
> inteligo.pl oraz podczas procesu wypelniania formularza. Bylo to dla nas
> olbrzymie zdziwienie, jednak nie poddawalismy sie (o naiwni) i zrzucilismy
> takie drobne przeoczenie na karb zmian jakie zachodza w Inteligo po
> przejeciu przez PKO BP.
>
> Dwa dni po wypelnieniu, zadzwonila bardzo mila Pani, dziekujac za zlozenie
> wniosku o otwarcie konta i informujac, ze dane sa poprawne i ze w
przeciagu
> kilku dni skontaktuje sie kurier celem dostarczenia niezbednych
dokumentow.
> Bank bardzo duzo zyskal w naszych oczach poniewaz byla to niedziela, teraz
> to juz z gorki pomyslelismy z taka obsluga nie zginiemy (o naiwni !) .
>
> O zalozonym koncie przypomnielismy sobie dopiero pod koniec tygodnia,
> piatek, szybka interwencja w Biurze Obslugi Klienta i otrzymalismy
> wiadomosc, ze zostanie to sprawdzone i "konsultant" do nas oddzwoni.
> Uwierzylismy (o naiwni !!).
>
> Oczywiscie kontaktu ze strony instytucji nazywajacej sie bankiem
> oczekiwalismy bez rezultatow do sobotniego popoludnia, kiedy podjelismy
> kolejna probe kontaktu z Biurem Obslugi Klienta. Proponuje aby dzial
> marketingu Inteligo zmienil nazwe BOKu na Biuro Obslugi Petenta, lepiej to
> bedzie odzwierciedlac uczucie jakie mialem podczas kontaktu z bankiem. Po
> dluzszym oczekiwaniu w kolejce "petentow", sluchajac milej muzyczki przez
> sluchawke, udalo nam sie ponownie skontaktowac z "konsultantem", ktory
> bezstresowo udzielil informacji, ze wszystko jest poprawnie jednak dzial
> zajmujacy sie wnioskami (lub wysylka ?) w soboty nie pracuje wiec nie moze
> udzielic dodatkowych informacji co sie dzieje z naszym wnioskiem. Tym
samym
> ocena banku mocno pikowala w dol; "stary dobry PKO BP" pomyslelismy,
jednak
> nadal nie poddawalismy sie majac nadzieje, ze w poniedzialek wszystko sie
> wyjasni i niezwlocznie przesylka zawierajace dokumenty dotrze do
adresatki.
>
> Czytajacy grupe zapewne podziela moje zdanie, ze juz na tym etapie
> powinnismy zaprzestac uporczywego starania sie o to aby stac sie klientem
> nowoczesnej internetowej bankowosci o nazwie Inteligo. Jednak nam
starczylo
> jeszcze zapalu aby w poniedzialek podjac na nowe nasze proby przekonania
> "konsultantow" o tym, ze jednak warto posiadac konto Inteligo. Oczywiscie
> ponownie uslyszelismy, ze dokumenty sa przetwarzane i ktos sie z nami
> skontaktuje. Nie zdziwil Nas kolejny raz brak kontaktu ze strony banku.
>
> We wtorek uslyszalem od narzeczonej, jedynie smieszne przytyki co do
> "bankowosci internetowej", ktora tak bardzo zachwalalem i oswiadczenie, ze
> narzeczona wezmie dowod i uda sie do dowolnego banku (marmurki) nieopodal
> miejsca zamieszkania gdzie od reki otworzy konto po odstaniu w kolejce i
> wypelnieniu jedynie prostego wniosku. W promieniu 300 metrow znajduja sie
> banki: Pekao S.A., Invest Bank, BGZ Integrum oraz WBK.
>
> W celu ratowania honoru "nowych technologii" zaczelem osobiscie dzwonic do
> banku w celu wyjasnienia sytuacji oraz z nadzieja szybkiego jej
zalatwienia
> (o naiwny czlowieku!). Po dodzwonieniu sie do Biura Obslugi Klienta
> wyjasnilem cala sprawe konsultantowi, ktory przedstawil sie jako Jacek
> Wolski, oczywiscie ponownie uzyskalem informacje, ze bank sie z
wnioskodawca
> skontaktuje. Poniewaz Pan Jacek nie byl w stanie udzielic zadnych
> konkretnych informacji dotyczacych powodow dla ktorych nie otrzymalismy do
> dzis dokumentow oraz dlaczego pomimo obietnic bank sie z nami wielokrotnie
> nie skontaktowal, prosilem o polaczenie z kierownikiem zmiany w Biurze
> Obslugi Klienta, jednak albo Pan Jacek nie mogl albo Pani kierownik Monika
> Filipek poprostu nie chciala rozmawiac z klientem, ktory uporczywie staral
> sie dowiedziec co stoi na przeszkodzie zalozenia konta Inteligo.
Standardowo
> otrzymalem wyuczona formulke, ze bank sie stara jak najsprawniej obsluzyc
> klientow oraz ze bankowi niezmiernie zalezy na nowych klientach. Po
> odlozeniu sluchawki poddalem sie.
>
> Ku naszemu wielkiemu zdziwieniu, bank jednak skontaktowal sie popoludniu
> informujac (po 10 dniach od zlozenia wniosku i licznych kontaktach
"petenta"
> z BOKiem), ze podany we wniosku numer PESEL jest niepoprawny. Podczas
> rozmowy nie mielismy mozliwosci sprawdzenia numeru PESEL obiecalismy wiec
> oddzwonic wieczorem do Biura Obslugi Klienta i sprawe wyjasnic.
>
> Wieczorem okolo godziny 21:30 po ponad polgodzinie wielokrotnych prob
> dokonania polaczenia z Biurem Obslugi Klienta udalo sie polaczyc z
> konsultantka Magdalena Klimek, ktora stwierdzila ze bedzie jedynie
rozmawiac
> z wnioskodawczynia. Pogodzilem sie z tym faktem i przekazalem telefon
> narzeczonej, po szybkiej weryfikacji danych, okazalo sie ze numer PESEL
jest
> poprawny jednak zle jest wypelnione pole "plec" we wniosku. Co konsultant
to
> inna wersja wydarzen! Jednak Pani Magdalena stwierdzila, ze moze te dane
> poprawic i w niedlugim czasie _magiczny_ kurier sie z skontaktuje. Jednak
> uszczerbek na honorze "nowych technologii" nie dawal mi spokoju i chcialem
> dotrzec do przyczyny zaistnialej sytuacji, po odebraniu narzeczonej
> sluchawki poprosilem o polaczenie z kierownikiem zmiany, niechetnie ale po
> chwili Pani Magdalena polaczyla mnie z kierownikiem Piotrem Oleszczukiem.
> Kierownik Piotr nie chcial przyjac do wiadomosci, ze rozmawia z
> pelnomocnikiem wnioskodawcy i oswiadczyl, ze nie mozna udzielic takiego
> pelnomocnictwa (pierwszy raz slysze, ze nie isnieje mozliwosc udzielenia
> pelnomocnictwa w celu zalatwiania spraw bankowych, ale kierownik Piotr
> napewno wie najlepiej), przekazalem wiec sluchawke juz naprawde
poirytowanej
> narzeczonej, kierownik stwierdzil, ze oczywiscie rozumie powod irytacji i
w
> celu wyjasnienia sprawy nalezy przeslac poczta na adres banku (ul.
Wspolna)
> formularz zmiany danych osobowych wraz z kserokopia dowodu osobistego. Na
> propozycje ponownego wypelnienia wniosku w internecie, kierownik
stwierdzil,
> ze takie rozwiazanie sprawy absolutnie nie wchodzi w rachube. Ponownie
> zostala potwierdzona opinia ze co konsultant lub kierownik w Biurze
Obslugi
> Klienta to inne zdanie.
>
> Zastanawia mnie fakt jak mozna zaufac i powierzyc bankowi wlasne
> oszczednosci, jesli wiele pracownikow banku wielokrotnie sprawdzajac dane
> nie umie znalezc prostego bledu ?
>
> Poddalem sie i przyznalem racje, ze moze i "nowa technologia" ale obsluga
> taka jak wszedzie indziej, a wrecz moze nawet gorzej. Inteligo nie pozyska
> nowego klienta (lub w rozumieniu banku petenta), choc potencjalny klient
> naprawde sam wielokrotnie probowal przekonac bank, ze chce skorzystac z
jego
> uslug. Dziekuje kierowniku Piotrze.
>
> Moze inni petenci banku Inteligo byli bardziej wytrwali jednak My obecnie
> skonczylismy wypelniac formularz w konkurencyjnym "banku internetowym" o
> nazwie mBank. O dalszych perypetiach zwiazanych z otworzeniem konta w tym
> banku postaramy sie powiadomic grupe. Obecnie mBank ma juz pierwszego
plusa,
> karta platnicza ma obrazek "delfinka" ;-)
>
> P.S. w zaden sposob nie jestesmy zwiazani z zadnym bankiem internetowym
> "marmurkiem" lub inna instytucja finansowa.
>
> --
> Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska - gregory@usun_to_webcorp.pl
>
> No zobaczymy. Ja w poniedziałek wypełniłem podanko w necie i oddzwonili
migiem no i czekam na tego kuriera.
Może oni mają jednego gościa na cały kraj i biedaczysko nie wyrabia i ta
pogoda jeszcze :)
Obadam sprawę dokładnie, bo moja sąsiadka tam pracuje (znamy się od
piaskownicy ).
Pozdrowienia.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.03 01:15 Dawid Lorenz
- 15.01.03 07:08 cef
- 15.01.03 07:22 Kris Anrod
- 15.01.03 09:14 Rafał KLISowski
- 15.01.03 10:20 Damian
- 15.01.03 10:29 Kazimierz
- 15.01.03 10:48 Gregory BRZESKI
- 15.01.03 11:49 Marian Kadziolka
- 15.01.03 14:12 cef
- 15.01.03 18:09 Wojciech Nawara
- 15.01.03 22:11 l:e:h
- 17.01.03 14:24 Beniowa
- 20.01.03 15:28 dead star
- 20.01.03 14:38 Kazimierz
- 20.01.03 22:48 Gregory BRZESKI
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?