eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga przed InteligoRe: Przestroga przed Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Kris Anrod" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przestroga przed Inteligo
    Date: Wed, 15 Jan 2003 08:22:50 +0100
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 12
    Message-ID: <b03210$nb7$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <b023n1$4ui$1@aquarius.webcorp.pl>
    NNTP-Posting-Host: c98-22.icpnet.pl
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1042615136 23911 62.21.98.22 (15 Jan 2003 07:18:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jan 2003 07:18:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:222150
    [ ukryj nagłówki ]

    > Krotka historia o tym jak (nie)stac sie szczesliwym klientem Inteligo.

    ja stałem się szczęśliwym klientem Inteligo i mBanku - może dlatego że
    jestem
    cierpliwy i nie popełniam błędów przy wypełnianiu formularzy, co do czekania
    czekałem w pierwszym tydzień w drugim troszkę dłużej (jednak nie żaliłem się
    od razu
    - trzeba być wyrozumiałym, czas ten zależy od ilości wniosków które
    napłyneły w tym okresie)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1