    From: "Piotr Solarz" <p...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przesylanie malej sumy za granice
    Date: Fri, 10 Jan 2003 14:04:57 +0100

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnb1tcne.h6.atari@core.preferuje.luzik.pl...
    > Witam
    >
    > Potrzebuje wyslac mala sume (5USD) do Szwecje, ewentualnie do USA (oplata
    za
    > rejestracje programu Shareware). Czy ktos moglby mi polecic najtanszy
    sposob
    > na wykonanie tego? (mam konto w PEKAO SA).

    Smutne ale chyba najtańszym sposobem jest kupienie 5USD w kantorze i nadanie
    ich listem wartościowym przez Pocztę Polską do adresata. Wartość listu
    oceniasz jako 30 zł lub nawet więcej i po problemie. Probem spada na Pocztę
    Polską, jak nie dojdzie muszą Ci wypłacić kwotę taką jak zadeklarowałeś.
    Jeszcze możesz na tym zarobić.

    Nauczyłem się tego jak BZWBK wziął ode mnie 17 USD za 89 USD słąnych do
    Szczwecji. Brakujące 17 USD dosłałem listem wartościowym.

    Cóż mamy taką bankowość, że najlepsza jest chyba jednak Poczta Polska i jej
    listy wartościowe.

    Piotrek