  • Data: 2006-02-03 08:33:35
    Temat: Re: Przez internet mozna krasc do woli
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miroo" <m...@R...o2.pl> writes:

    > Chodzi o samą reklamację. Z założenia reklamacje operacji wykonanych
    > z pinem są odrzucane.

    Dodam do tego, ze fizycznej kradziezy karty z kieszeni boje sie
    najmniej, a przy tym od skutkow zlodziejskich transakcji z podpisem
    jestem ubezpieczony na 72 godziny przed zgloszeniem utraty karty.

    Natomiast przed skopiowaniem paska w sklepie i podpatrzeniem pinu -
    jesli karta w sklepie wymaga uzycia pinu - nie chroni mnie nic
    kompletnie.

    MJ