    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Date: Sat, 27 Feb 2010 19:52:25 +0000

    kc wrote:
    > fatso<f...@n...com> napisał(a):
    >

    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,54,107949524,10794952
    4,Defenestracja_praska_cz
    > yl

    > Jaki to ma wpływ na notowania Wigu w najbliższym czasie?
    >
    > Niemniej przeczytałem.
    >
    > Czy mówisz o tym Nawrockim?
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/wspomnienia_980
    123/

> [...]
    > herosi legendarnych sierpniowych dni już wtedy podejrzewali siebie nawzajem
    > o wszystko co najgorsze. Za publikację tych spostrzeżeń stracił pracę
    > w "Tygodniku Solidarność" Jarosława Kaczyńskiego. Ostre pióro i niepokorne
    > poglądy sprawiły, że Grzegorz Nawrocki lądował na bruku i wcześniej. Koniec
    > cytatu
    >
    > Często tu piszesz (i na innych forach) i wiem, że byłbyś ostatnim, który
    > miałby wątpliwości Nawrockiego.
    >
    > Czy do Warszawy przyjeżdżasz tylko do dentysty? Nie ma ich w Great Btytani?
    > Bo tu (w Szwecji) jest nawet sporo naszych.

    Tak, to ten sam facet. Dodam do panegiryku wspomnien:

    pozno juz sie zrobilo a bylismy w w-skim klubie Medyk, rok 1972, gdzie
    sie kompletnie schlalem,
    niemalze w trupa. Grzes nie mial jak wracac do Falenicy wiec zaprosilem
    do siebie,
    na Zoliborz- Zatrasie gdzie pomieszkiwalem katem u bliskiej rodziny
    Boleslawa Bieruta.
    Nawrocki mial dzielic ze mna moje waskie loze. Loze moze i waskie ale w
    wraz z moja
    ukochana Dorotka osiagnelismy tam kiedys wynik 8:3 w orgazmach, wiec
    barlog moze nie
    krolewski ale tez nie zebraczy.
    No i budze sie w srodku nocy prawie sparalizowany a tu Nawrocki na
    mnie lezy, dyszy i serio zabiera sie
    do aktu milosci nader jak dla mnie nienaturalnej.
    Zepchnalem amanta z trudem, usnalem bez bolu w odbytnicy. Dopiero
    pozniej zaczalem analizowac
    pewne fakty i polslowka. Prosze pamietac ze mimo ze po wiezieniach i
    lagrze wojskowym to ja w tych
    sprawach bylem niczym dziecko naiwny. Dzis nie mam watpliwosci- Grzes
    Nawrocki byl bi-sexem.
    Okazuje sie tez ze byl na Liscie Wildsteina. Ale ze wybitny talent to
    moge zaswiadczyc, ze to szczera prawda.

    A co tam Panie Kolego u Patrycjusza Kosmowskiego? Podobno teraz gdzies
    u was, w Szwecji.
    Z Patrykiem uprawialismy inna perwersje: pokazywalismy sobie ukradkiem
    pisane wiersze. Rumieniac
    sie ze wstydu i nie przyznajac jeden drugiemu, ze mysmy ich autorzy. To
    tak jak dzisiaj podrostki gdzies
    za szkola w szopie na rowery pokazuja sobie nawzajem kutasy i pala tam
    pierwsze papierosy. Podobne doznania
    uniesienia i wstydu. Tacy mlodzi Filareci. Tyle ze on wpisany do
    historii Polski a ja pozostalem nikim.

    fatso