    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Date: Sun, 28 Feb 2010 16:00:07 +0100

    > Tyminski to polski paranoik i co on zreszta moze wiedziec?

    Stanislaw Tyminski: Paszkwilanci
    http://wirtualnapolonia.com/2010/02/27/stanislaw-tym
    inski-paszkwilanci/

    "[...] W 90 roku atakowali mnie tacy dziennikarze, jak Daniel Passent i
    Jaroslaw Gugala, którzy dostali stanowiska ambasadorów RP w Argentynie i w
    Urugwaju. Dziennikarz Krzysztof Kasprzyk za swój udzial w ksiazce "Sladami
    Stana Tyminskiego" byl konsulem w Vancouverze, Los Angeles i Nowym Jorku.
    Piotr Najsztub dostal miesiecznik "Przekrój" oraz programy publicystyczne w
    TVP, a jego szef Adam Michnik zostal niekwestionowanym królem zydowskiego
    "Salonu". Monika Olejnik oraz Tomasz Lis do tej pory dostaja najwyzsze
    pensje w telewizji. Nawet Anita Gargas, która znalem jako przymierajaca
    glodem mloda emigrantke w Toronto i pozyczalem jej pieniadze na przezycie,
    paszkwilowala mnie w 90 roku, teraz jest szefem publicystyki w TVP. Sp.
    dziennikarz Roman Samsel, którego kiedys zatrudnilem do edycji mojej ksiazki
    "Swiete psy", napisal na mój temat kilka ksiazkowych paszkwili i jezdzil z
    nimi do szkól srednich w calej Polsce, aby osobiscie niszczyc moja
    reputacje. Zmarl w wielkich cierpieniach na raka dwunastnicy.
    Lista "moich" paszkwilantów jest bardzo dluga [...]".

    Paradoksalne to. Drogi Fatso popierasz bezposrednich spadkobierców, tych
    którzy jakies 20 lat temu wtracili cie do pierdla.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/