    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Date: Tue, 02 Mar 2010 22:34:40 +0000

    viper wrote:

    > spokojnie... Endriu jest wierzący, ale nie praktykujący... tyle razy wklejał
    > fragmenty pana M. a nawet nie posłał mu datku, o które chłop tak prosi... już
    > nawet fatso się ulitował i posłał mu jakiś grosz... a ty wymagasz by w
    > kieszeniach nosił handgranaty... nic z tych rzeczy, to patriota nowej
    > generacji...

    Dzieki za pamiec co dzisiaj rzadkie w narodzie. Dalem dwa razy po $20
    dolarow a moglem sie przeciez
    sam za to napic. Michalkiewicza szanuje za zdrowy osad narodowy. Zydzi
    ze sciepy na niego pluli, nie mogli
    uwierzyc, ze ja, honorowy Zyd, mistrzowi drinki funduje. Odpoweidzialem,
    ze Mistrz Michalkiewicz moze i
    czepia sie Kahalu przesadnie ale to czlowiek takiego wymiaru, ze gdyby
    co to on pierwszy schowa Zyda
    u siebie w szafie.

    fatso