  • Data: 2005-05-30 21:45:58
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: mlody_book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Wójcik napisał(a):
    > No własnie nie wiem. A specjalnie dzwoniłem na infolinkę żeby się
    > dowiedzieć co i jak, a tu taki zawód... No trudno się mówi - pójdę do
    > innego oddziału, może dadzą umowę ;)

    I na infolinii i w oddziale zawsze działa tekst: "Proszę wskazać mi
    punkt Waszego regulaminu, na podstawie którego Pani to stwierdza".
    Przynajmniej dajesz pretekst do zajrzenia do regulaminu ;-) A i sam
    dowiesz się gdzie szukać np. dla potrzeb reklamacji. Skoro wszyscy
    zgadzamy się, że umowy i regulaminy jako klienci powinniśmy czytać, to
    tym bardziej powinniśmy tego wymagać od pracowników banku.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)