eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzygody z uśmiechniętym bankiemRe: Przygody z uśmiechniętym bankiem
  • Data: 2005-05-31 04:41:30
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > I na infolinii i w oddziale zawsze działa tekst: "Proszę wskazać mi punkt
    > Waszego regulaminu, na podstawie którego Pani to stwierdza".

    W tym wypadku nie ma to zastosowania bo On karty nie dostał a zasady
    otrzymania karty VC nie znajdują się w regulaminie - zasady wydawania karty
    znajdują sie w procedurach czy przepisach banku. Gdyby kartę dostał to wtedy
    strony zobowiązane są do przestrzegania regulaminu.


    > Przynajmniej dajesz pretekst do zajrzenia do regulaminu ;-) A i sam
    > dowiesz się gdzie szukać np. dla potrzeb reklamacji. Skoro wszyscy
    > zgadzamy się, że umowy i regulaminy jako klienci powinniśmy czytać, to tym
    > bardziej powinniśmy tego wymagać od pracowników banku.
    >
    I tu się zgadzam

    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1