  • Data: 2009-03-07 17:11:53
    Temat: Re: Przypadek czy co?
    Od: "wk" <j...@...bazin> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gou6ah$pvr$1@news.ett.com.ua...
    [...]
    > BŁĄD. Banki widzą wyłącznie zapytanie, instytucję odpytującą oraz typ
    > zapytania (kredyt, identyfikacja itd.). Nie widzą wnioskowanego limitu
    > (poza tym limit ostatecznie ustala się dopiero na podstawie info z BIK-u).
    >
    > W Twoim przypadku była to wyłącznie koincydencja. Może mija Ci okrągły rok
    > od wyrobienia karty mBanku?

    Faktycznie niedlugo mija kolejna rocznica wydania KK...
    Ale... poczytalem u samego zrodla o danych przechowywanych w bazie BIK.

    I tak:
    "Dane przekazywane są do BIK w dwóch podstawowych fazach rozpatrywania
    wniosku kredytowego: najpierw w momencie składania przez klienta w banku
    wniosku kredytowego, a następnie po zaciągnięciu kredytu. Informacje
    dotyczące obsługi tego kredytu bank aktualizuje przynajmniej raz w miesiącu,
    przez cały okres trwania zobowiązania. Jeśli klient spłaca kredyt terminowo,
    dane klienta przetwarzane będą w BIK od chwili ich przekazania, aż do
    całkowitej spłaty kredytu."

    Tu jest wszystko:
    http://www.bik.pl/NR/rdonlyres/6056830A-73C5-4E74-9F
    05-BBD4BA86BD36/0/PrzewodnikpoRaporcieKonsumenckim_1
    6_02_2009.pdf

    Na stronie 3 dokumanetu PDF widac wyraznie ze bank wnioskodawcy w zapytaniu
    do BIK przekazuje m.in. kwote wnioskowanego kredytu...
    Tak wiec mozna domniemywac, ze mBank widzac ze staram sie o karte w innym
    banku chcial mnie "uszczesliwic" proponujac podwyzszenie limitu i
    zmniejszajac moja zdolnosc kredytowa ;)

    pozdrawiam, wk