  • Data: 2009-03-07 18:31:05
    Temat: Re: Przypadek czy co?
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "wk" <j...@...bazin> wrote in message news:gou9ss$e3e$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Ale... poczytalem u samego zrodla o danych przechowywanych w bazie BIK.
    >
    > I tak:
    > "Dane przekazywane są do BIK w dwóch podstawowych fazach rozpatrywania
    > wniosku kredytowego: najpierw w momencie składania przez klienta w banku
    > wniosku kredytowego, a następnie po zaciągnięciu kredytu. Informacje
    > dotyczące obsługi tego kredytu bank aktualizuje przynajmniej raz w
    > miesiącu, przez cały okres trwania zobowiązania. Jeśli klient spłaca
    > kredyt terminowo, dane klienta przetwarzane będą w BIK od chwili ich
    > przekazania, aż do całkowitej spłaty kredytu."

    05-BBD4BA86BD36/0/PrzewodnikpoRaporcieKonsumenckim_1
    6_02_2009.pdf

    > Na stronie 3 dokumanetu PDF widac wyraznie ze bank wnioskodawcy w
    > zapytaniu do BIK przekazuje m.in. kwote wnioskowanego kredytu...
    > Tak wiec mozna domniemywac, ze mBank widzac ze staram sie o karte w innym
    > banku chcial mnie "uszczesliwic" proponujac podwyzszenie limitu i
    > zmniejszajac moja zdolnosc kredytowa ;)

    Dzięki, człowiek uczy się przez całe życie. W UK, gdzie mam dużo większe
    doświadczenie z kartami i biurami informacji kredytowej, taka informacja nie
    idzie do BIK-u - choćby dlatego, że często we wniosku nie podaje się limitu
    karty - to dopiero bank go wylicza. Potem ten dreszczyk przyotwieraniu
    przesyłki: jaki limit przyznali...

    k.