  • Data: 2008-07-23 19:40:50
    Temat: Re: Pytania dot. KK z mBanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Domowo" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g67lgg$s7j$1@news.onet.pl...

    > 2. skoro w "spłata zadłużenia" mam obecnie zera, to rozumiem, że
    > zaciągniętego wczoraj "kredytu" na zakupy nie mogę spłacić w dowolnej
    > chwili?

    Możesz. Czasem tak się robi, aby nadpłacić kartę i zwiększyć dostępną kwotę.
    Operacje na karcie zostaną zaksięgowane za jakiś czas. Na koniec okresu
    rozliczeniowego zostaną podsumowane i to należy spłacić w terminie
    ustalonym - dwadzieścia kilka dni od zamknięcia okresu. Nie ma sensu
    wcześniej. Kredyt jest gratis.

    > 3. po jakim czasie od zaciągniętego "kredytu" (tak rozumiem każde użycie
    > KK - poprawnie?) przychodzą jakieś wyciągi?
    > 4. Ile czasu od owego wyciągu ma się na realizację spłaty?

    Wziąłeś kartę i nie wiesz jak działa ... radzę poczytać regulamin, bo
    zginiesz.
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/kredytowe/