  • Data: 2004-05-27 06:49:06
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: Jan Miś <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam,
    >
    >Dzisaj u nas w firmie byl przedstawiciel CitiBanku z oferta kart
    >kredytowych.

    [ciach]

    >Pozdrawiam
    >Tomasz

    ja dalem im sie namowic w zeszlym roku. Akutat planowalem miesieczny
    wyjazd za granice i ta karta wydawala mi sie atrakcyjna (dobrze
    zabezpieczona i znany bank). Niestety, w 10 dniu pobytu za granica
    zablokowali karte bez zadnego ostrzezenia lub proby wyjasnienia skad
    pojawily sie transakcje zagraniczne. Ostatecznie po kolejnych 10
    dniach wymiany maili (na telefony wydalbym majatek) udalo mi sie
    odblokowac karte ale jej los i tak byl przesadzony - oddalem ja zaraz
    po przyjezdzie (choc proponoali mi beplatne wznowienia).

    generalnie odradzam - jest droga, a bank stosuje wlasne procedury
    bardzo wybiorczo.

    pozdtawiam
    Jan Mis