eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie - CitiBank KKRe: Pytanie - CitiBank KK
  • Data: 2004-05-28 09:57:28
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Mio wrote:
    > Co ciekawe, bank nie chcial sie ze mna
    > skontakowac nawet gdy podalem im moj mailem telefon za granica, coz
    > widocznie nie przewiduje tego ich procedura :).

    rozumiem ze to nie byl mumer juz podawany przez Ciebie, przy pelnym
    potwierdzeniu Twojej tozsamosci i zapisany u nich w systemie jako w 100%
    Twoj, jesli tak nie bylo tzn, juz wczesniej podawales ten numer to
    faktycznie dziwnie sie zachowali, natomiast jesli bylo tak jak opisalem to
    wyobraz sobie sytuacje ze zlodziej kradnie karte, wykonuje nia trasakcje
    ktore nei sa typowe dla wlasciciela karty, karta zostaje zablokowana, kazdy
    w takim wypadku zadzwoni do banku, a zlodziej podaje mailem (!) jakis nr
    telefonu pod ktory prosi o kontakt, w banku troche glupieja bo podany mailem
    numer nie pokrywa sie z zadnym nr telefonu zapisanym w systemie przy danych
    klienta, i teraz pytanie do Ciebie, bedac pracownikiem autoryzacji
    transakcji w takim banku, wezmiesz na siebie odpowiedzilnosc odblokowania
    takiej karty?
    przede wszystkim sami dbajmy o swoje bezpieczenstwo, bo bank w takich
    sytuacjach zawsze postapi jak w Twoim przypadku

    >
    > pzdr
    > Jan

    rowniez pozdrwaiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1