eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie - CitiBank KKRe: Pytanie - CitiBank KK
  • Data: 2004-05-28 11:25:46
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:2nn03som6t.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > "Glenn" <g...@b...pl> writes:
    >
    > >> przede wszystkim sami dbajmy o swoje bezpieczenstwo, bo bank w takich
    > >> sytuacjach zawsze postapi jak w Twoim przypadku
    > >
    > > I nie zadzwoni ani razu na numer podany do kontaktu? No to ja dziękuję
    za
    > > taką kartę.
    >
    > No dobrze, ale jesli ja podalem jako numer kontaktowy swoj numer do
    > domu/pracy w Polsce, po czym wyjechalem za granice, to pod ten numer
    > bank moze sobie dzwonic do upojenia.

    1. Przepraszam, ze sie wtrace - jedna zalet KK Citi miala byc darmowa
    infolinia z (prawie) kazdego kraju na swiecie. Nie probowales?
    2. Jesli ty masz do nich sprawe to ty zadzwon, a nie dziadujesz podajac im
    swoj numer... Zwlaszcza jesli mialo to byc szybko... Tak karta byla ci
    potrzebna do kupna Coli czy do jakichs istotnych wydatkow? Bo zachowales sie
    jak zebrak...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1